Nuffnang Ads

Monday 28 January 2013

Parker? Perompak zaman moden?

Hi semua. Semalam aku baru lepas menonton filem Parker. Ok lah jugak kira layan sebab banyak aksi-aksi pertarungan yang ganas. Filem ini menceritakan tentang seorang perompak profesional Parker lakonan Jason Statham ( The TransporterThe Expendables ) yang ingin menuntut bela atas sebab dia dikhianati oleh rakan-rakannya yang lain. Aku ini memang salah seorang peminat Jason Statham sebab bagi aku zaman sekarang hero yang betul-betul boleh berlakon action movie yang best dia sorang jer. Sebab itu aku tidak melepaskan peluang untuk menonton Parker.

Akulah Peter Parker AKA Spiderman

Kau jangan nak menyibuk boleh? Ini cerita aku! Aku lah Parker sebenar ok!

Dan kamilah geng-geng budok jahat yang mengkhianati Parker! Jom bunuh hero!


Sebelum korang bunuh baik aku lompat dulu!


Cis! Dia dah lari pulok! Aku nak dia hidup atau mati!

Agak-agak kalau aku pakai smart camni diaorang kenal tak?

Atau kalau aku posing camni agak-agak diaorang kisah tak?
Cik Lo Peh yang cantik jelita....sudikah kiranya.....

Arghhhh!!! Aku takkan terpedaya dengan pujuk rayu kau! Pergi sebelum aku tembak!!

Mak aih!! Garangnya! Bro kau pergi settelkan mereka sekarang.

Aku part settle menyetel ni memang takde masalah tunggu nak shoot jer.

Habis kau ingat kau sorang ada pistol? Tembaklah kalau berani!
Kalau semua taknak tembak aku yang tembak!!! Whoosh! Whossshh!!!

STOP!!  Kalau semua keje nak tembak sampai bila-bila pun entri ni tak habis!
So kalau korang nak tahu kisah selanjutnya filem Parker rajin-rajinlah ya pergi ke wayang. Aku bagi rating filem ini 3 dari 5 bintang. Ciao! :)

P/S : Semua gambar diambil dari google image dan diedit balik oleh aku.

10 comments:

  1. Hero ini memang aku minat gak..
    Sebab aksi gaduh dia memang style..terutama dalam Transporter

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul bro. Jason Statham memang hero aksi terbaik masa kini! :)

      Delete
  2. mcm best jer... nak tengok la weekend ni... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tengok jangan tak tengok kalau sukakan filem aksi! :)

      Delete
  3. comey la pulak edit gambo mcm tu.. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! Cuba taknak tiru bulat-bulat dari google :)

      Delete
  4. Nice one! Would love to see more comic version for your movie review.
    -DIR

    ReplyDelete
  5. saya pon minat hero ni. suka gila tgk citer transporter 1,2,3 .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup. Transporter antara francis filem aksi terbaik! :)

      Delete