Nuffnang Ads

Monday 18 February 2013

Cinta pertamaku, Zalora...

Hola! Kali ini aku ingin menceritakan pengalaman cinta pertama aku terhadap Zalora. Zalora? Awek cun mana lak ni? Hahaha..takdelah Zalora sebenarnya merupakan website yang menawarkan produk-produk menarik yang dijual secara online. Baju, kasut, jam dan banyak lagi. Sesuai untuk semua kategori umur.

Banyak juga baju yang ada potongan harga & menepati citarasa aku. Macam nak semua je.
Kali pertama mengunjungi website Zalora, aku rasa kagum. Betul ke Malaysia ada website macam ni?  Sangat international class! Sangat mesra pengguna! Boleh pilih kategori mengikut warna, saiz ataupun harga. Senang untuk orang yang sukakan kesenangan, macam aku.

Yang paling aku tertarik adalah kaedah pembayaran Cash on Delivery. Tunggu barang sampai ke muka pintu, baru bayar. Boleh pulang semula barang mengikut terma & syarat. Beli tanpa kerisauan gitu. Proses pembelian pula mudah, hanya klik-klik dan mengambil masa tak sampai 5 minit. Semua bergantung pada kelajuan internet korang sama ada Unifi, wifi, atau bye-bye.

Inilah gaya aku bersama baju yang baru dibeli. Amacam ada gaya model, tak? 
Akhirnya, ini yang aku beli. Jenama Trooper Doom hanya RM 69.90. Memang sebiji macam dalam gambar! Material baju 100% cotton memberikan aku keselesaan. Siap ada polka dot dan jalur lagi. Satu lagi yang best, baju ini boleh dipakai untuk majlis formal ataupun digayakan casual. Memang puas hati!

Jadi kalau korang nak cara senang, nak baju best yang 'value for money' serta banyak pilihan, serta diskaun hampir setiap hari, cepatlah gerakkan jari ke laman www.zalora.com.my/. Oh ya jangan lupa sign up dulu untuk dapatkan voucher RM20, ok? :)

*Terima kasih Zalora untuk pengalaman pertama ini. Pasti akan beli lagi!*

Ciao!

19 comments:

  1. Tak suka shopping kat zalora.. prefer others website. hehehe :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buat masa ni saya berpuas hati dengan Zalora. Jika berkesempatan akan cuba shopping online website lain pula :)

      Delete
  2. perghh!!! jejaka zalora upe nye!

    ReplyDelete
    Replies
    1. JOM lah sis support Zalora Malaysia. Untung-untung dapat jadi gadis Zalora :)

      Delete
  3. boleh ganti pelakon iklan zalora ni..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehehe....macam tau-tau jer niat saya ( malu ) :)

      Delete
  4. asal baju sama cam t-shirt putih ko yg ada polka dots tue?? lol....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama tapi tak serupa, dah aku suka polka dots nak wat camne! :)

      Delete
  5. wahh model baru zalora ke nie .. hehhh ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takdelah sis. Saja berangan jadi model tapi kalau betul-betul jadi apa salah ya kan? :)

      Delete
  6. wahhh... xpandai r nak shopping online.. hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya pun mula-mula tak pandai tapi lama-lama dah jadi suka lak. Cuba lah sis! :)

      Delete
  7. ad org kata zalora problem la.ok eh awk beli sn? i dont usually online shopping.hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang banyak dengar kata Zalora problem tapi saya so far takde problem baik dari segi penghantaran dan kualiti barang. Sekali sekala cuba lah shopping online baru dapat rasa pengalaman baru :)

      Delete
  8. bunyinya macam menarik tapi kalau dia hantar barang kita pulak takde kat rumah macam mana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau kita takde di rumah kita boleh aturkan semula tarikh penghantaran baru atau ambil sendiri barang di pejabat GDex di Pataling Jaya :)

      Delete
  9. Memang betul ke tunggu barang sampai baru bayar?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul. Kalau kita pilih cara cash on delivery :)

      Delete